Software

Productes de software destacats

El software que distribuïm, instal•lem i configurem ens permet configurar el conjunt dels elements hardware que oferim així com donar resposta a les necessitats de gestió dels nostres clients.

Veure tots
Entorn ofimàtic al núvol
Entorn ofimàtic al núvol
L'enorn ofimàtic és la part més visible de les empreses de cara als seus proveïdors, clients i personal. En aquest entorn som especialistes en eines al núvol com Office365. Office 365 és el mateix Office que ja coneixes i utilitzes tots els dies però millor ja que, amb tecnologia de núvol, pots accedir a les teves aplicacions com correu electrònic i calendaris compartits empresarials des de pràcticament qualsevol lloc (PC, Mac i tabletas) i sempre estan actualitzats. Office 365 permet compartir arxius de forma més segura amb els companys de treball, clients i socis. Treballi conjuntament amb documents que sempre estan actualitzats i es poden accedir pràcticament des de qualsevol lloc.
Seguir llegint
ERP propi i standard de mercat
ERP propi i standard de mercat
El concepte ERP (Enterprise Resource Program o programa de gestió d'empresa) avui en dia tant extès, no deixa de ser un conjunt de programes que permeten a les empreses gestionar les seves necessitats organitzatives i de gestió, cal doncs que aquest ERP estigui a l'alçada (ni per sobre ni per sota d'aquestes). Per aquest mutiu, oferim diferents tipus d'ERP amb més o menys possibilitats d'adaptació a les necessitats anteriors, sempre atenent al pressupost requerit. Guido ERP (clic per accedir) Un programa intel·ligent i de fàcil maneig que l’ajudarà a realitzar les gestions informàtiques de la seva empresa ràpida i eficaçment, fent-li més còmode el dia a dia.Gestió integral comercial i comptable de tota l'empresa:Fitxers mestres: articles, tercers (client, proveïdors), divises, bancs, formes de pagament, comptes…Compleix la LOPD. Gestió de magatzems, compres i vendes (comanda, albarà i factura).Terminal Punt de Venda.Gestió d'ofertes, contractes, pressupostos i concursos públics. Factures proforma.Gestió de projectes. Previsions, consum real i desviacions. Rendibilitat per projecte. Aparells en dipòsit.Comptabilitat pressupostària, analítica i amb doble pla de comptes per poder consolidar filials estrangeres amb diferents pla de comptes.Conciliació bancària.Gestió de cartera de cobraments i pagaments.Gestió d'immobilitzat.Gestió de Servei Tècnic integral (manteniment intern, compra i venda de manteniment). Manteniment preventiu i correctiu.Gestió d'agenda i raports de visita de venedors. Objectius comercials.Producció: Escandalls, Ordres de Treball, planificació MRP. Documentació de producció (G.M.P. Good Manufacturing Practices) Transaccions “on-line” i bloqueig de dades accedides.Gestió de permisos d'accés a usuaris i grups d'usuaris. Menús personalitzables.Gestió de Vistes: Creació , agrupament i/o consulta a partir de dades noves de l’aplicació configurable per l’usuariDefinició d'altres impostos inicialment no prevists al programa, parametrizables pel propi usuari.Tractament simultani de diferents idiomes, diferents divises, fins a 200 paràmetres configurables per l’usuari.Maneig de la informació a través d’eines Business Intelligence.Escalable: d'1 a  300 usuaris.SAAS Programari as a Service. Lloguer per ús. Sage 50c  (clic per accedir)  Programes de gestió i comptabilitat per a autònoms i petites empreses.  Pot funcionar en local o al núvol. - Albarans, factures i pressupostos, control d’estoc, impresos configurables - Comptabilitat, models 347, 349, 303,... - Informes de negoci - ...  Sage 200c  (clic per accedir) Dona resposta a totes les necessitats clau de l’empresa. Tant per a petites com per a mitjanes empresa. Se situa un graó per sobre a la versió 50 i ens permet donar solució a gairebé la totalitat de les pimes. És l’autèntic ERP. Indicadors claus de negoci, traçabilitat de la informació. Dona resposta a diferents sector empresarials : distribució, fabricació discreta, alimentació i begudes, serveis,.... Disposa de diferents mòduls: - Gestió comptable bàsica i avançada - Gestió de costos i analítica - Gestió pressupostària - Integració amb bancs i organismes oficials - Quadres de comandament configurables - Gestió comercial completa compres, vendes, pressupostos, magatzems, expedients,... - Gestió Customer Relationship Management (CRM) - Business Intelligence - Gestió de producció - Gestió Projectes - Gestió Laboral i RRHH - ...
Seguir llegint